Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
|
|
1 півріччя
|
1
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду
в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік
|
45
|
0
|
||
2
|
Кількість справ і матеріалів, що надійшли
|
719
|
3
|
Кількість розглянутих справ і матеріалів
|
665
|
4
|
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період
в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік
|
76
|
0
|
||
5
|
Кількість скасованих судових рішень
|
10
|
6
|
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду
в т.ч. визнаних обґрунтованими
|
0
|
0
|
||
7
|
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)
*за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 року по конкретному суду.
|
Опитування проводилося
15.08.2012 року.
В опитуванні взяли участь 33 громадяни- відвідувачі суду.
Зручність умов перебування громадян в суді з них:
Добре- 26
Відмінно – 7
Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з них:
Добре – 29
Відмінно – 4
Ефективність організації роботи суду з них:
Добре – 28
Відмінно - 5
Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами добре
відповіді відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним».
|